reklama

Príliš ďaleko

Okej, chcel som byť kamarád, ale zašiel som príliš ďaleko. Neviem či je to zlé, možno je to osud a všetko čo sa stalo tak dopadnúť i malo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcel by som vedieť vrátiť čas. Začať od začiatku. Ale kto vie, kam až by to dospelo? Možno k rovnakému koncu ako teraz. Ja ani neviem, či to bolo dobré alebo špatné. Viem len, že to bolo pre mňa krásne. Bol som znovu zamilovaný a láska je krásna, ale môže ublížiť najviac. Pretože keď sme zamilovaní, sme slepí. A aj keď vidíme pravdu, nechceme ju vidieť. Najkrajšie veci sú vždy aj najkratšie, ale spomienky dokážu zostať naveky.

A ja viem! Práve strácam svoju najlepšiu kamarádku ... dievča, ktoré som stretol pretože to tak chcel osud. Sedela vonku na lavičke, bolo chladno, nehovorila česky, dva mesiace dozadu. Dievča, ktoré nevie čo chce, ale vie čo nechce. A možno ju ani nezaujímajú slová, ktoré práve číta. A možno áno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A najviac na svete by som jej chcel povedať, "Hello lovely girl, how are you? How is your life going?". Ale miesto toho píšem len túto správu a prajem ti Dobrú noc , Dobré ráno a aj pekný deň .... a keby sme sa už nikdy nevideli, prajem ti krásny život...

David Hláčik

David Hláčik

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mladosť zostárne, opitosť vystriezlivie, nevzdelanosť sa dá dovzdelať, ale hlúposť ... trvá navždy. Zoznam autorových rubrík:  PrečoVzťahySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu